Page 42 - Mart 2022
P. 42

eSTEM  4.0 PROJEMİZ İLE


                                              ERASMUS YOLCULUĞUMUZ



                                          Gökhan ARIKAN
                                          Kayseri Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Öğretmeni

                                           Bir 24 Kasım sabahı başla-         açtırmak, vizyonlarına derinlik
                                        mıştı eSTEM 4.0 isimli Erasmus+       kazandırmak…
                                        yolculuğumuz, takvimlerin 2019’u
                                        gösterdiği bir yılda. Gözlerde             Kimi geceler sabahları ko-
                                        meraklı bakışlar, kalplerde kısalan  valıyordu eSTEM 4.0 Erasmus+
                                        sürenin çoğalttığı coşkular ve ilk    yolculuğuna açılan kapının arala-
                                        Erasmus macerasının kahramanı         nacağı günün geleceği. Yol uzun,
                                        olmaya hazırlanan 17 genç…            emek fazlaydı, potansiyellerine
                                                                              güvendiğim gençlerimle şekille-
                                           Her birinin heyecanlarına          nen süreçte. Farklı coğrafyaların
                                        ortak olmak, gelecek vizyonlarıy-     3 ülkesi eğitim meşalesini Tokat
                                        la, hayalleriyle yaşayacak olmak,     Zile’de yaktı, karanlığı aydınlatan,
                                        yorgun gecelerde yazılan proje-       yaz güneşi sıcaklığında. Kalpler
                                        nin mutlu sonu oluyordu benim         ısındı, yüzler güldü, unutulmaz bir
                                        için. Meslek lisesi öğrencilerimin    hatıranın enfes tadı vurdu yürek-
                                        hikâyesini adeta yeniden yazıyor-     lerimize. Nasıl da keyifliydi, bir
                                        duk mezun olduğum sıralardan          haftaya sığdırılan hareketlilikte
                                        geçen onlarca yılın ardından.         öğrenmek, öğretmek, öğrencile-
                                        Kolay değildi edinilen tecrübe-       rime dışardan bakan bir üçüncü
                                        nin okulun kazandırdığı teoriyle      göz olmak… Şevklendirmişti,
                                        birleştirilmesi, var olan potansiye-  daha çok çalışmaya, daha çok
                                        lin ortaya çıkartılması. Aynı yaşın   yüreğe ve hayata dokunmaya,
                                        hayallerini taşıyan kültürlerdeki     yılmadan yoluma emeğime dört
                                        akranlarıyla yeni düşlere pencere     elle sarılmaya.

        40   81 ÇALIKUŞU - KAYSERİ
   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47